På den årlige ordinære generalforsamling vælges bestyrelsen. Et bestyrelsesmedlem vælges for to år ad gangen, dog forskudt, så nogle vælges i ulige år – andre i lige år.
Suppleanter vælges for et år ad gangen.
Bestyrelsen
Formand | Martin Petersen | LPA 47 |
Næstformand | Steen Linke Larsen | VIB 23 |
Kasserer | Sidse Mørch | HIL 15 |
Menigt medlem | Kasper Hincheli | VIB 21 |
Menigt medlem | Tine S. Jakobsen | LPA 33 |
Suppleant | Albert R. Andersen | LPA 49 |
Suppleant |
Som kritisk revisor er valgt:
Kritisk revisor | Thomas Z. Larsen | VER 16 |
Forretningsorden
Bestyrelsen arbejder ud fra en forretningsorden. Denne besluttes af bestyrelsen og kan løbende ændres, hvis det er nødvendigt.
Forretningsorden-2024-2025-for-AB-Vibekevang-godkent-08-05-2024Vis Forretningsorden i fuldskærm
Opgaver
Bestyrelsen har mange forskellige opgaver. Her nævnes nogle af dem:
- Administration.
- Akutte sager.
- Antenneforening.
- Bank.
- Beboer henvendelser.
- Byggesager Andel.
- Byggesager beboer
- E-post
- Energi aflæsning
- Generalforsamlinger
- Grundejerforening.
- Hjemmeside.
- Håndværker kontakt.
- Nøgler og låse.
- Opsætning af info på trapper
- Referater.
- Salg af lejligheder
- Udlejning af kontor lejligheden
- Vedligehold.
- Ventelister.
- Vicevært kontakt
Møder
Bestyrelsen holder fast møde den anden onsdag i måneden. Dette er mellem kl. 17 og 19 og foregår på kontoret (Vibekegade 28, 2.tv.).
Derudover kan der afholdes ekstraordinære bestyrelsesmøde, hvis det er nødvendigt. F.eks. op til generalforsamling, hvor regnskab, budget og dagsorden skal aftales med administrationen.
De enkelte bestyrelsesmedlemmer kan påtage sig opgaver, der kræver møder ud over de almindelige bestyrelsesmøder.